fredag 21. juni 2013

Kjøkken: Grunnarbeidet unnagjort

Det gamle kjøkkenet er borte for lengst, 
og klargjøring av nytt kjøkken, har holdt på en stund :)


De gammle vinduene er skiftet ut med nye
Veggene er nyisolert og kledd igjenn med sponplater
Taket er blitt malt hvitt


Gulvet har fått ny parkett, (eik hvitlakket matt)
Elektrikerene har lagt nye kurser og flyttet på stikk-kontakter


Veggene har fått på ferdig malte mdf panelplater


og kjølehjørnet er påbegynt, men skal ferdigstilles av montørene :)


Kommer ikke innleg fra meg den kommende uke,
men når jeg er tilbake, da har jeg både kjøkkenbilder og ferie bilder og vise dere :)

O'LYKKE
Det regner her i dag, 
så det spørs om planen til mannen med å klippe plenen kan gjennomføres.

Jeg får vel finne frem koffertene etter hvert, 
for det er vel på høy tid å finne frem litt ferieklær :)))

Håper dere har fine dager enten det er ferie eller ikke.

Klem Heidi

2 kommentarer:

  1. Kjempefin parkett,liker den hvitvasket:)
    Som eg gleder meg til å se kjøkkenet!
    Du får ha ein super ferie og lykke til med kjøkkenet;)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. GOD ferie!!!
    Alle de eskene så ikke så veldig fristende ut nei ;)
    - Ingrid

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ