lørdag 15. juni 2013

Kjøkken: Benkeplate

Benkeplaten som vi hadde tenkt å ha på vårt nye kjøkken,
kunne vi ikke bruke grunnet platetopp i hjørnet :(
Det blir for liten kant i forkant av platetoppen, som gjør at benkeplaten lett kan knekke.
Så da må man velge noe annet da :)))
Disse laminat benkeplatene skal være veldig slitesterke og lett og holde ren,
men jeg er veldig spent på hvordan de er å bake på :)

Vi vurderte benkeplate i tre også, 
og jeg vet ikke helt enda om jeg angrer på at vi ikke gikk for det...

Jeg hadde det på mitt forrige kjøkken, og kanskje det VAR litt styr når benkeplaten
 måtte oljes med jevne mellomrom :)))

 
Nå er det bare 5 dager til kjøkkenet blir levert og 9 dager til montørene kommer 
for å montere hele greien :)

Det skal bli ganske greit å slippe og gå oppi disse montørene når arbeidet pågår.
Mye bedre å kruse rundt i båt fra øy til øy i Kroatia :)))

I dag er det bare en uke igjen, og jeg gleder meg :)

Snart klar for sengen igjen jeg !!

Klem Heidi



2 kommentarer:

  1. Åh, så herlig! Bare litt misunnelig...
    Da er det bare å nyte ferie og nyte synet av nytt kjøkken når dere kommer hjem!

    SvarSlett
  2. Det går veldig bra å bake på kjøkkenbenk med laminat;)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ