mandag 20. mai 2013

På Terassen

På terassen vår er det lunt og fint å sitte, selv på våte regnværsdager.




Her under tak, har jeg en hagebenk, noen stoler og et pallebord :)


Jeg har lykter og veggstaker for mørke kvelder,
og happylights på solcelle :)


Fargene jeg har brukt er som dere ser,
svart-hvitt og lilla :)))


Dere som følger meg på Instagram, har sikkert fått med dere 
at denne ikea-krakken ble spraylakket her om dagen :)
Og foreløpig har den fått flytte inn i denne kroken :)
Lampen dere ser går også på solcelle
og er fra IKEA :)


Aldri feil med stemorsblomster i sinkpotte :)))

Dagen i dag har også vært fin.
Det skyet over i 14.00 tiden, så da tok jeg meg likegodt 
en tur på Plantasjen :)
Hva jeg kjøpte der, skal dere få se i morgen, 
for nå er det grillings :)))

Klem Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ