fredag 25. januar 2013

Vaser fra C.O.U.T.U.R.E.

Har bittelitt dilla på stentøy med dette strikkemønsteret på !!


Jeg var så heldig å komme over salg hos Glass Thomsen i går,
og da kjøpte jeg meg to vaser i forskjellig størrelse fra COUTURE til halv pris.


Tulipaner fra forrige helg har fått plass i disse.


Enkelt og sart !!


Vase fra Glass Thomsen
Lysholder fra Glasmagasinet
Hjort fra Kremmerhuset

Kjempekoselig klubbkveld i går :)
I dag kommer mannen hjem etter en uke på reise.

Nyt kvelden og helgen !!

2 kommentarer:

  1. Nydelig, så fine bilder :)

    God fredag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for en koselig kveld i godt selskap! Hadde ikke mye lyst til å reise hjem og noen ble en god stund etter hørte jeg!!! Gleder meg til neste treff med deg og de andre! Klem Elisabeth

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ