fredag 25. januar 2013

Vaser fra C.O.U.T.U.R.E.

Har bittelitt dilla på stentøy med dette strikkemønsteret på !!


Jeg var så heldig å komme over salg hos Glass Thomsen i går,
og da kjøpte jeg meg to vaser i forskjellig størrelse fra COUTURE til halv pris.


Tulipaner fra forrige helg har fått plass i disse.


Enkelt og sart !!


Vase fra Glass Thomsen
Lysholder fra Glasmagasinet
Hjort fra Kremmerhuset

Kjempekoselig klubbkveld i går :)
I dag kommer mannen hjem etter en uke på reise.

Nyt kvelden og helgen !!

2 kommentarer:

  1. Nydelig, så fine bilder :)

    God fredag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for en koselig kveld i godt selskap! Hadde ikke mye lyst til å reise hjem og noen ble en god stund etter hørte jeg!!! Gleder meg til neste treff med deg og de andre! Klem Elisabeth

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar !!
Det varmer et lite blogghjerte ღ