mandag 21. januar 2013

Spisestue/hagemøbler i stuen

Jeg har savnet det helt siden vi flyttet inn i huset her i august 2010...
Jeg har i alle år hatt en spiseplass i stuen,
 og så synes jeg det er såå koselig og kunne spise i stuen i helgene !!

 Jeg trenger ikke et gedigent spisestuemøblemang, men et lite nett bord 
med fine lyse stoler til.

 Og dette som vist over her fra Bohus, hadde passet meg helt perfekt !!
Med ileggsplate får en jo plass til flere om behovet skulle være der :)


Jeg skal hvertfall prøve ut hvordan det er å ha spisestuemøbler i stuen,
før vi bestemmer oss for å kjøpe noe nytt !!


 Og siden hagemøblene ble tatt inn i stuen for å få plass til flere gjester i helgen,
 har jeg bestemt meg for å ha møblene innomhus en stund !!


Gleder meg faktisk til å dekke på til to stykker her førstkommende helgen :)))


Klarer DU å se for deg det runde hvite bordet fra Bohus her inne,
 med de herlige lyse stolene ???

S U K K 

4 kommentarer:

  1. Ja :)
    Det tror jeg hadde blitt flott, det er kjempefint!

    Ha en fin kveld.

    Klem ;)

    SvarSlett
  2. Eg synes det er kjempefint.. Eg synes mye om hvit møbler i huset, men eg må vente til sommer så skal eg male skap og spisebord som er veldig mørk.. :)

    SvarSlett
  3. Noe liknende som settet fra Bohus kunne jeg ABSOLUTT ha tenkt meg til å ha selv! Og tror nok det kommer til å passe kjempefint inn hos deg:) elsker runde bord! Savner spiseplassen..den måtte vike etter vi bestemte oss for å ha ekstra sofagruppe istede.. Kanskje i neste hus:D

    SvarSlett
  4. Det tror jeg blir veldig fint. Spennende og se hva du velger. Ikke lett å velge. Man skal tross alt være fornøyd med det i noen år. Ihvertfall er det sånn her...
    Tusen takk for koselig bursdagshilsen
    Klem Tove

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ