søndag 6. januar 2013

Sånn går nå dagene

Ikke mye blogging her for tiden, 
og jeg er heller ikke flink med å kommentere inne hos dere !!
Jeg kommer nok sterkt tilbake skal dere se :)
Må bare få litt orden på mine plager som ikke helt slipper taket :(


I går hadde jeg meg en runde rundt omkring på leit etter noen små vinduslamper
 til kjøkkenvinduene mine, men jeg kom hjem uten :(


Noen jeg likte god som de hadde på Bohus,
var de desverre tom for...


Jeg fant dette spillebrettet i tre på Bohus, så jeg kom ikke helt tomhendt hjem :)


Lilla tulipaner kjøpte jeg på Plantasjen :)
Der var det for det meste tomme hyller etter jul...
Så håper de snart fyller opp med flotte vårblomster i deilige farger :)

Jeg har vasket og ryddet litt i kjøkkenskapene mine i dag, og det er så deilig å få en 
oversikt og rydde bort ting en ikke ønsker å ha mer :)))
Jeg ønsker meg mer i Green Gate har jeg funnet ut, så jeg får være på utkikk :)))
Kanskje jeg skal surfe litt på nettet å se om det er noen som har salg :)

Håper dere har hatt en trivelig januarhelg,
og at dere er klar for ny uke med nye mål til uken :)))

Klem Heidi

1 kommentar:

  1. Heisann og godt nyttår !
    tøffe bilder ! kjenner det var litt tungt å komme i gang i Januar, men det går seg vel til.
    Håper du får orden på plagene dine, det høres ikke godt ut.
    Nyt resten av søndagskvelden.
    klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ