søndag 6. januar 2013

Mitt tilbakeblikk på 2012

Dette bildet er tatt på et lite sted som heter Bruvik,
ca 20 minutter fra hytten vår !!
 På sommerstid er dette et utrolig idyllisk sted med masse båtliv og mye hyttefolk !!
 Kirken ligger nydeligt til i denne lille bygden.


Dette bilde er tatt fra huset vårt mot vedboden, en kald februar kveld :)
En del snø og kaldegrader ble det på oss vestlendinger i fjor, 
og utrolig mange solskinnsdager !!


Norhordlandsbroen er en flott flytebro !!
Denne kjører vi over når vi besøker svoger, svigerinne og svigerforeldre :)
Knarvik Senter ligger ca 5 minutter herfra, et lite senter som har diverse butikker som
Onely, Smykk, Farmorshus, Cubus, Lindex, Nille, Princess, Match, Fargeriket, 
Haaland sko, Din sko, Vic, Jernia, Kiwi, RIMI, Safari, Expert, Interflora, Buddy og
ikke mindre enn 5 frisersalonger :)))


Her er bordet på kjøkkenet dekket til god påskemat !!
Lilla, zink, hvitt og litt natur falt valget på denne påsken :)))


17. mai var det et helt fantastisk vær her hos oss !!
Det norske flagget vaiet i svak bris fra altanen vår i 2. etg
 og bladene på mitt Japanske hjertetre 
viser seg :)))


I juni er det svart og rosa som gjelder :)
Bilde av en gerbera knipset av meg, er skrevet ut på fotopapir og puttet i ramme :)
Teksten jeg skrev inn er:
"Livet skjer mens du er travelt opptatt med å legge andre plane"


I juli tok vi malerpenselen fatt og forvandlet gjesterommet :)
Furutaket og de gule veggene ble malt hvite, og rommet ble så lyst og fint !!


I august tok vi en hopp på tur til Bulgaria !!
Vi har aldri før tenkt tanken på å reise til dette landet, 
men det var et utrolig flott reisemål, så dette kan anbefales.
Vi var i Old Nessebar !!


På vei ut til mine svigerforeldre, kjører vi forbi mange gårder og gamle steder.
Dette bilde knipset jeg gjennom bilvinduet...
Sjekk den gamle bussen da :)))


Mitt eldste barnebarn,
 var vi så heldig å få besøk av på selveste busdagen hennes som er den 4. oktober :)
Vi koste oss med god middag, pakker og selvsagt bursdagskake !!


Da min mann var så heldig å få seg en USA tur til Houston, Texas,
var jeg nesten like heldig som fikk meg en mimi Ipad, da han kom hjem igjen :)))


Så kom desember og advent, og da må en jo pynte et aldri så lite adventsfat :)))
Pyntet til jul i hele desember, 
og det anbefales da det absolutt blir mindre stress enn å gjøre alt de siste dagene !!


Dette var en smakebit av mitt år i 2012 !!

Håper dere alle har fått en fin start på det nye året 2013 !!

Klem Heidi

5 kommentarer:

  1. Du har masse gode minner fra året som har gått. Alltid en fryd å besøke bloggen din.
    Klem

    SvarSlett
  2. For noen fine tilbakeblikk :) Herlige bilder og fine minner!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken! Her skal resten av kvelden brukes på en etterlengtet bloggerunde, tiden strekker dessverre ikke til lenger *uff* kjenner jeg savner fininger som deg.

    Klemklem

    SvarSlett
  3. Så herlige tilbakeblikk med flotte bilder og minner:)så heldige du er som har så flotte barnebarn å glede deg over og;)
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hei Heidi:)
    Så utrolig fine tilbakeblikk:)
    Tusen takk for at du deler og gleder meg masse til å følge deg videre:) Har vært litt rolig på bloggingen min, siden vi har kost oss 4 uker i Spania:-D
    Ha en herlig fin ny uke!
    Stor klem Janne

    SvarSlett
  5. Er bare innom for å ønske deg en nydelig mandag! Takk for gode ord inne hos meg og så herlig at du deltar på min giwe away, tvitvi!

    klem
    -Maia

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ