mandag 3. desember 2012

Litt kjøkken...

Kjøkkenet mitt er ikke det jeg liker best, hverken å ta bilder av eller vise her på bloggen.
Jeg vet jeg har ok størrelse på det, men det er dette eikekjøkkenet jeg ikke liker.


Med tid og stunder, skal kjøkkenet byttes ut.
Ikke er det gammelt, ikke er det ubrukelig, men har bare så utrolig lyst på hvitt kjøkken :)
Et hvitt kjøkken med litt annerledes innredning enn det vi i dag har.
Vi ønsker komfyr i et hjørne og kjøleskap i et annet hjørne !!


Det blir med drømmen på denne siden av jul, så får vi se hva som skjer neste år :))

 
Det hjelper på at stoler og bord er malt hvit...
Ble litt lysere på kjøkkenet :) 
Bildene her er tatt sent i går kveld, så beklager dårlig bildekvalitet :(

De herlige lysglassene på bordet, 
er det Janne med bloggen "Jannes Kreative Verden" som har heklet trekk til :)))
En dame det er verdt å besøke, spør du meg !!

Skal se om jeg får tatt noe flere bilder av kjøkkenet nå i dagslys !!


Været her er kaldt, men herlighet så fint det er med snø og blå himme.
Jeg får hive meg rundt, 
for her er mye å ta tak i for å si det sånn :)))


3 kommentarer:

  1. Hei
    Fine bilder syns jeg, ja jeg vet hvordan det er å önske seg nytt kjökken, vi bytta i 2010, og da var vårt fra 1977, vi flytta til huset i 1990, så bodde her i 20 år för vi bytta...men det ble VITT, kjempefornöjd, og har som du malt spisestumöblene,
    klem aina-kristin

    SvarSlett
  2. Vi pusset opp kjøkkenet for et år siden sånn ca. Her var det furu og bonderødt. Ikke helt meg så nå er det lyst og fint. Syns ihvertfall jeg.
    De heklede lys lyktene var utrolig søte.
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Da er vi to som ønsker oss nytt kjøkken:)
    Jeg har et fra 50-tallet, he he. Liker ikke den skyvedørsgreia:)
    Fine bilder!
    Fin dag og ny uke til deg:)
    Klem Janne

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ