søndag 11. november 2012

Totally eliminated...

En avslappet søndag, har det vært for våres del i dag :)))

Etter en uke på leit etter et passende antrekk, maling av trappegang, pynting av lokale og borddekking, etterfulgt av min svigerinnes 50 års kalas i går...
Er jeg totally eliminated i dag...
Utrolig koselig å være sammen med egne barn og tantebarn i sånne anledninger :)
Så er det jo utrolig kjekt for fettere og kusiner og møtes en gang iblandt !!


Jeg har gått rundt i daffeklær og bare gjort ingenting i hele dag !!
Jeg har sovet på sofaen og hatt meg en runde i blogglandia :)))
Jeg har trøkket i meg litt is med pepperkakebiter, spist chips og sjokolade,
 men jeg har jo selvsagt lagtet både skikkelig frokost og middag til min kjære
 som liker at jeg duller litt ekstra med han etter at ungene er flyttet ut :)))
 Han minner meg liksom på at det er farsdag hele dagen gjennom, 
på sinn beskjedne måte :)))


Håper jeg har mer energi i kroppen når jeg våkner i morgen tidlig enn det jeg har nå :)))

Trappene og veggene i gangen vår, er på langt nær ferdig, men jeg 
håper jeg får gjort litt mer der denne uken som kommer.

Mannen skal på reis fra onsdag til torsdag, og onsdagskvelden er det duket for
Damenes Aften hos Byggmakker og selveste Kjersti Bergesen skal holde foredrag :)))
Gleder meg kjempemasse, og ekstra siden jeg fikk se 3 kreative ansatte under arbeid i butikken :) 
Silje Marie bak bloggen Othelies Hjem som jeg er så heldig å ha blitt litt kjent med,
er en av disse kreative jentene som jobber hos Byggmakker :)
De har laget et knalltøft spisebord med kryssben og en benk blandt annet, 
som skal brukes og vises frem denne kvelden. 
Dette har de gjort på eget initiativ, dette kunne de og dette hadde de full kontroll på :)))

Nå er det Farmen som står på agendaen sammen med mannen og noe godt i små skåler :)))

Takk til alle dere som er med på min Giveaway :)
Onsdag er siste frist, og torsdag legger jeg ut navnet på den heldige vinneren,
så det er enda mulig å henge seg på og prøve lykken :)))


2 kommentarer:

  1. Høres ut som en perfekt dag og bare kose seg og nute det gode liv!
    Fin kveld videre skjønne deg:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg;)
    Tusen takk for koselige ord, så kjekt atte!!!
    Hihi jeg sendte link fra innlegget ditt til sjefen i går og han var inne og såg;)
    Da sees vi på onsdag;)
    klemmer!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ