søndag 25. november 2012

Takknemlighet !!

Herlig å kunne ta inn litt av det naturen har å by på...


 Tenk at en liten kvist kan bidra med så stor glede...
 

Eller at en kvist kan pynte opp som den gjør...


Jeg bare nyter synet av min einerkvist og kjenner gleden av å ha en mann 
som kom hjem fra sin fjelltur i dag, med noe han ikke helt skjønner greien med :)))

Tusen takk Kjære !!

Nå går jeg og legger meg og håper på en natt med god søvn !!

Natta til dere alle :)

Enten du legger fra deg et spor eller ikke, 
så er jeg utrolig takknemlig for ditt besøk, det skal dere vite !!!

2 kommentarer:

  1. Heldige :)
    Håper du får ei fin natt!!

    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Hei Heidi :)
    Så mange fine innlegg, og ikke minst
    så fint med svibler ღ Einer har jeg
    også tenkt å plukke med meg i denne
    uke, syns det er så koselig å kunne
    pynte opp med :) Ønsker deg en fin
    uke som kommer... Her hos meg blir
    det vask og rydding som står for tur
    denne uken, før jeg skal kose meg
    til helgen å pynte litt til advent
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ