mandag 12. november 2012

Helt overveldet

Ja det er jeg nå i kveld :)

Jeg begynte å blogge for min egen del...
Jeg begynte å blogge for å ha noe å kunne se tilbake på, som en slags dagbok...
En dagbok i tekst og bilder, som viser hva jeg fyller dagene mine med, dag for dag uke for uke.
En slags dagbok som viser at jeg får gjort noe nyttig innimellom,
og som kan være artig å kunne se tilbake på !!

Følgere har jeg fått fra dag en, og stadig nye legger seg til :)
Aldri hadde jeg drømt om at så mange ville følge meg og min lille blogg.
For jeg er kjempestolt av å ha nesten 200 følgere,
og mellom 150 til 250 besøkende hver eneste dag.

Jeg innrømmer at jeg sjekker statestikken iblandt, for det er jo litt artig å følge med,
og spesielt artig har det vært i dag :)

Fra ca 200 besøkende jevnt over i lang tid, har jeg i dag passert over 700 besøkende :)))

700 besøkende på min lille blogg... 


Tusen tusen takk til alle dere som har tatt turen innom her i dag,
og hjertelig velkommen tilbake skal dere være :)))

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye ! Artig med denne statistikken :)

    SvarSlett
  2. Gratulere så masse,du har jo ein flott blogg så det er slett ikkje rart:)stå på videre gleder meg til å følge deg forsatt!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så gøy med slike tall:))
    Det er alltid stas og vite at det man skriver blir lest:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  4. Så moro!!!:-)
    Skulle bare mangle også da...du har jo en flott blogg!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ