onsdag 28. november 2012

En pris og betale :(

I hele dag har jeg montert møbler !!!
2 Liatorp sjenker, ble med meg hjem fra Ikea i går kveld :)
Skal love deg jeg sleit med å få de på vogna i varehuset, inn i bilen, og så ut av bilen for så å plasseres i stua for montering i dag...


Jeg jobber best når mannen er borte, men jeg glemmer å kjenne etter hvordan det ligger ann med kroppen under veis... Mitt fokus er bare å bli ferdig med jobben !!!


Neglene mine knakk under monteringen, en etter en...
Fikk et stort kutt i foten da ene sideveggen sklei og traff skinnleggen min :(
Men jobben er gjort og jeg er kjempefornøyd :)))

 
Hvordan jeg har det nå, er ikke noe å snakke om,
men har hatt det bedre for å si det sånn !!

I morgen skal jeg vise dere hvor jeg har plassert den andre sjenken :)

Snart kaller sengen og litt smertestillende :(((
Jeg lærer jo aldri !!

7 kommentarer:

  1. Uff.... ;( man blir jo så ivrig!!!
    Kjempeflink du :) så flott det ble.

    Du får krype til sengs med varmeflaske, hjelper for vonde ledd.
    Klem ;)

    SvarSlett
  2. God bedring.
    Det møbelet var kjempefint - jeg elsker Ikea :)

    SvarSlett
  3. Au! Skjønner at det ikke var noe å si på innsatsen hvertfall! Og resultatet på møbelfronten ble jo veldig bra :) God bedring til deg!
    Ingrid

    SvarSlett
  4. Det ble kjempefint!:)
    Flink du har vært!:)
    Klem Janne

    SvarSlett
  5. Hei igjen.
    SÅ göy med Liatorp, har ene hyllen, så mere skal det bli i den serien, liker den godt jeg.
    Så leit du gjorde deg ille, håper det raskt går over.
    Jeg har endret min front på min blogg, hyggeligt om du får tid sjekke, spent på hva andre syns, likte det selv, men er jo leserne som ska like også da.

    God bedring til deg, styrkeklem fra Aina-Kristin

    SvarSlett
  6. Utrulig fint! Ein slik har eg og lyst på!
    Håper forma blir bedre til i morgon, å at du får ei god natt søvn!

    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Jeg kjenner til den der. :-)
    Ha en fin dag, håper formen er bedre! :-)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ