søndag 18. november 2012

Egen Juleblogg

Kalenderen viser 18. november og mange er i julemodus allerede :)

Kjenner jo at det rører seg noe julegreier inni meg også etter at jeg tok turen innom HER
Husket plutselig på at jeg har en liten JULEBLOGG jeg må tørke støv av :)))

Det hadde vært utrolig gøy hvis dere kunne tenke dere å følge meg også her !! 

 


Har du hørt om disse listene om gjøremål til jul ???
Vi Ordner Til Jul
Lister som hjelper deg til å klargjøre huset utendørs og innendørs pluss mye mer :)

Jeg har lagt ut 2 lister på Heidi's Juleblogg,
og det er fordi jeg kom på dette litt sent og det bare er 5 uker igjen til jul...
Så da kommer det 2 nye lister ut neste søndag også, 
sånn at vi kommer i mål til jul 
alle sammen



Mitt tips til dere :


Spander på dere denne utrolig vakre boken "SANSELIG JUL" skrevet av herlige
Franciska Munck Johansen, med bloggen "Franciskas Vakre Verden"
Den inneholder herlige juleideer fra inspirerende interiørbloggere som du helt sikker allerede har svippet innom bloggen til, eller allerede er følger av... Det er hvertfall jeg :)))
Noen av de er faktisk følger her inne hos meg, og jeg er kjempestolt av dem alle !!
Boken gir deg masse inspirasjon og ideer, og en herlig ro føles i kroppen når en blar i boka...
Boka er fylt med utrolig nydelige bilder, ja bilder som kan ta pusten fra deg !!

Velkommen til Heidi's Juleblogg skal du være, og riktig god søndag til deg !!


8 kommentarer:

  1. Sanselig jul er på plass ja, og i går kveld ble den lest fra perm til perm! Så mye inspirasjon og glede i den boken også! Men man rekker jo ikke over å fikse så mye selv, men gøy å lese om andre likevel :-) ha en fin søndag, her skinner solen og ikke så mye juleinspirasjon i det.... Nina

    SvarSlett
  2. Har ønsket meg den boka i julegave :) Som den jule-entusiasten jeg er så MÅ jeg jo
    følge din juleblogg også! Ha en fin-fin søndag!

    SvarSlett
  3. Så gøy med en egen juleblogg! Klart jeg vil følge den :) Elsker jula!
    Akkurat i år blir det flytting rett før jul, så det kommer nok til å bli dårlig med pynt i desember. Men et lite mini-juletre har jeg kjøpt nytt, og resten får bli som det blir. Men da skal jeg hvertfall kose meg med julefølelse på din blogg :)
    ha en fortsatt fin søndag!
    Ingrid

    SvarSlett
  4. Så spennende med egen juleblogg, jeg skal inn og titte :)

    Fortsatt fin kveld!
    Her venter biffwok, men først skal hele familien ut på kveldstur først.

    klemklem

    SvarSlett
  5. Jeg skal jammen inn å titte på julebloggen! Trenger alltids litt nye tips og inspirasjon! :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei
    Flott juleblogg, har linket den fra min, koseligt.
    klem aina-kristin

    SvarSlett
  7. Så koselig med juleblogg, det var en super idè. Gleder meg til å få tips og inspirasjon der. Boken til fantastiske Franciska skal definitivt ligge på stuebordet nå frem mot jul, den ser så nydelig ut. Jeg ser av kalenderen at desember blir en hektisk måned, men jeg må få lurt inn noen kosestunder innimellom :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  8. Så kjekt med juleblogg da!
    Jeg har sikret med boken, helt fantastisk;)
    Kjøpte den på lørdag og har sittet å nilest hele helgen!
    Klem Silje Marie;)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ