torsdag 8. november 2012

Det går på frem, men TTT !!!

Det er denne gangen vår jeg holder på med enda :)))
Og med mitt tempo, tar det litt tid !!


Tror aldri jeg har vist bilder fra trappegangen, og hvorfor ser dere jo her :)))
Med en hytte der alt er trehvitt, så har ikke begeistringen vært så stor med trehvit trapp,
 dører og alle tak her hjemme, men det kommer seg litt etter litt :)))


Jeg har grunnet gelender og trappa 2 ganger nå, med Jotun's Kvist og Sperregrunning.
Den er supergod og tørker nesten før du har fått den på :)))


Her er første strøk med maling påført annenhvert trinn, med Trestjernes Gulvmaling.
Kanskje ikke så lett og se, da bildene er utrolig dårlig pga lyset.
Jobber jo best om kveldene jeg da, 
så når resultatet skal foreviges, er det beksvart ute :)))


Jeg begynner å bli rimelig fornøyd med gangen, men har noen små utfordringer enda :)))
Veggen skal etterhvert bli grå, 
men det tenker jeg å ta når trappa og gelenderet er helt ferdig...tror jeg !!
Jeg har jo litt gelender oppe med tv-stua og, men guri så mye rot det er der :)))

Dette ble et lite innlegg fra meg, 
for å vise dere at ting er på gang, men at bloggen blir litt tilsidesatt :))

Jeg må bare få takke alle dere nye for at dere vil følge meg videre her inne !!
Kjempestas og utrolig inspirerende !!

Jeg MÅ ut et ærend !!!
Skal i 50 årsdag til min svigerinne på lørdag, og har enda ikke funnet meg et antrekk...
Liker slettes ikke å prøve klær, men kjøper ALDRI noe uten at det er prøvd...
Med overgangsalderen bankende på døra med hetetokter og alskens tull,
er ikke små trange prøverom mitt drømme oppholdssted !!

5 kommentarer:

  1. Nydelig trappene din blir!!! *LIKER*
    Ha en fin dag! Håper du fant noe som passet! :-)

    SvarSlett
  2. Trappa blir kjempefin! Skjønner at det tar tid, sikkert mye pirke-arbeid.
    Lykke til med å finne festantrekk :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Kom på nå at jeg ikke har hørt noe fra Ramsign ennå ....

    SvarSlett
  4. Hei på du;)
    Så fint det blir da, maling av trapp og gelender er noe herk men fy hvor bra det blir til slutt;)
    Stå på!
    Ha en flott fredag;)
    Klemmer;)

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Så flott trappen blir når du får malt den hvit . Gleder
    meg til å se flere bilder .
    Ha en fortsatt god helg.
    Klem
    fra Britt Helen

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ