tirsdag 4. september 2012

Min første photoshoot !!

Her er min datter i frisørstolen :)
En venninne av Kamilla øver til svenneprøven hun skal ha mandag og tirsdag neste uke !!

Her kammes håret gjennom, etter en runde med varmruller.

Kamilla har MEGET rød hårfarge for tiden,
så jeg valgte å lyssne disse bildene ganske mye i Photoscape !!

 Håret er krøllet, sprayet og satt opp med en del hårklemmer

Hun skal ha en festfrisyre med pinup-look :)))

Piwi er stødig på hånden 

Litt sminket ble det også, men løsvippene må nok vente til selve D-dagen :))


Litt farge på leppene , og et lite smil til fotografen :))) Tadaaa.....
Syns hun ble kjempefin !!!

VELDIG BRA JOBBA PIWI, DETTE KOMMER TIL Å GÅ SÅ BRA !!!
LYKKE TIL NESTE UKE !!!!!!!



4 kommentarer:

  1. Så fine bilder, og en vakker datter :)

    SvarSlett
  2. NYDELIG JENTE!!
    Og du er såååå flink med kameraet Heidi!
    For hive meg på med lykkeønskningene jeg med:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder av ei nydelig jente:)Kjempefin på håret og:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Stilige bilder!!
    Flott datter du har :)
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ