onsdag 5. september 2012

Kanskje ikke DIY, men et lite tips...

...pluss litt om behandlingen jeg fikk i dag :)))

Disse råflotte hårstrikkene kjøpte jeg hos Søstrene Grene i går.
Allerede før de var havnet i kurven min, visste jeg hvor de skulle få sin plass :)

På mine betong lysestaker fra LIVING så klart !!
Ble det ikke litt røft da ??


Her har jeg pyntet et kubbelys med hyssing og hengt på et annheng fra PANDURO
Min lille "Pletter i luften" har fått en lysestake fra bruktbutikken
 (sprayet svart) under seg, som en slags stett / pidestall !!

Behandlingen jeg fikk i dag gikk fint, og jeg fikk HELDIGVIS bedøvelseskrem på huden
før nålene på en rulle, skulle få frem små blødninger i huden min...
Huden blir lurt til å tro at den er skadet, og begynner så med en helingsprosess umiddelbart.
Den reparerer og bedrer arr, pigmentflekker, rynker og store porer i huden.

Tilstanden i huden min nå, er at den er litt sår, litt rød og føles veldig veldig tørr :)
Nesten som jeg føler den vil sprekke når jeg smiler :)))

Fikk se mange før og etter bilder av mennesker som har tatt samme behandling,
og det var utrolig store forbedringer på rynker og arr...
Helingsprosessen varer i flere uker, så denne behandlingen skal bli gøy å se resultatet av :)
Må innrømme at det kommer til å bli kjøpt et såkalt "hjemmesett" med det en trenger for å fortsette behandlingen som da er anbefalt fra 4-6 ganger... 
Kan ikke gi meg før jeg ser resultater, og min datter gleder seg stort til forandringen kommer :)

 Jobber du med hud, så JOBBER DU MED HUD !!

Jeg er dautrøtt, så jeg skal prøve å komme meg i seng litt tidligere enn vanlig :)))
Tror jeg skal ta meg en kveldstur med Buddy, 
det har vi godt av begge to :)))



2 kommentarer:

  1. Kjempestilig, disse stjernene pynter opp så utrolig fint!
    Blir spennende den behandlingen da:)

    Ha en herlig kveld videre!
    Klemmeklem

    SvarSlett
  2. Så stilige lysestakene ble! Det var jammen et godt tips :)

    Lykke til med behandlingen videre
    Onsdagshilsen fra Ingrid

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ