onsdag 15. august 2012

Høsten er reddet !!

Denne gangen var jeg tidlig ute
 for å kapre meg disse godbitene fra Kremmerhuset :)))
Lurer på om det kommer krus og servietter også...
Noen som vet ??


I vinter gikk jeg og ventet i evigheter (føltes sånn) på ekornputen :)
Dette skulle ikke skje meg igjen, for når høsten komme, ja da kommer den fort gitt !!
 
Da er det fint å ha putene klar :)))


Likte best fugleputetrekket jeg,
for denne harepusen så litt sur ut liksom :)))
 


Så må jeg vise dere et herlig putetrekk jeg har kjøpt hos Janne
med bloggen Jannes Kreative Verden !!
Var det ikke søtt ?
Jeg har jo en del med dette Sagen-motivet på,
så da tenkte jeg det kunne være fint med et tilhørende putetrekk !!
Takk for hyggelige kommentarer her inne,
og så håper jeg dere som har spurt meg om noe, har fått svar...
Hviss ikke, SKRIK UT :)))


3 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Åååå så fine;)
    Sånn meisepute og kaninpute skulle jeg likt å ha på hytta;)
    Det blir løp og kjøp på mandag!!!


    Klem fra Ann-M:

    SvarSlett
  2. Skjønne puter, nå ønsker jeg også slike puter:) Da er det bare for meg å komme meg til nærmeste kremmerhus;)

    Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Disse putetrekkene er kjempefine alle 3:))
    Får håpe dem har igjen av de neste gang jeg er innom:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ