mandag 13. august 2012

En fantastisk dag !!

En skikkelig sommerdag har vi hatt her i dag :)))
Å det er såååå deilig å kunne være utendørs hele dagen, og kunne pussle på med det en ønsker !!

Jeg kjøpte denne "lekkerbisken"  på bruktbutikken her før helgen...
Fargene var GRUFULL, men hva gjør vel det :)))

 Jeg fant frem pussemaskinen min, og pusset bort det meste av gammel maling.
Planen var å male den med med hvit bengalakk med høyglans 90, men så fant jeg en flaske 
spraylakk fra KEM, og vips så var stolen ferdig :)))
Jeg kommer til å male den som planlagt en av dagene, men det var bare så herlig
 å få bort de grusomme fargene i en fei :)))


 Jeg stod bøyd over Buddy i dag, da jeg plutselig fikk øye på en firkløver :)))
Det betyr jo rett og slett lykke det 


Før jeg rakk å ta et brukbart bildet av funnet mitt,
 snappet Buddy den rett fremfor nesen min og spiste den... Håper lykken kommer selv om :)))


Både Buddy og jeg måtte se høyt opp på himmelen, 
da vi hørte tydelige vingeslag og skrik høyt oppe på himmelen i dag !!


Jammen var det ikke en hel  flokk med grågås som slet litt med å finne sin plass i formasjonen :)
Fikk ikke sett flokken i den fantastiske V'en på himmelen, men en ting er sikkert...
Grågåsa er på vei sørover, så høsten er ikke langt unna !!!


Ser du godt etter på bildet, kan du se den bakerste grågåsa laaaaangt der oppe :)))))
Bare tuller med deg, hi hi hi :)))

Ellers så har jeg fått ryddet bort ugress fra den delen av hagen som har litt naturtomt.
Jeg har kost meg et par timer på solsengen, og grillet laks til middag 
sammen med min kjære


Han har vært så stille de siste dagene, og i dag kom svaret på hvorfor...
Prosjektet han har ledet i Lierne, er ikke oppe å går slik det skal pga udugelige folk rett og slett !!
Det værste er at det søren meg ikke er tull en gang :(((
I den anledning, har han blitt spurt om å være fabrikksjef frem til jul, for å få tingene på stell. 

Han er i tenkeboksen enda, og skal snakke med ledelsen i løpet av uken...
Jeg lar han bestemme dette selv, det er jo tross alt han som må reise frem og tilbake.
Jeg støtter han på det han bestemmer seg for, og om han takker ja, 
går månedene frem mot jul så fort alikevell !!

Håper dere har hatt en fantastisk dag og at dere koser dere denne mandagskvelden :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ