fredag 3. august 2012

Besøk...

Det er det vi skal ha nå om ikke lenge,
så egentlig skulle jeg vært på vei i dusjen :))) Hi hi....


Pavlovakaken er klar til kaffen som skal inntaes etter grilling av hjemmelagede grillspyd,
hjemmelaget potetsalat og selvsagt en salat til :)
 

Min mann sikkler rundt kaken allerede,
men må nok vente til den skal serveres til kaffen :)


Det er regn i luften her hos oss, men brukbar temperatur.
Jeg tror vi spiser innendørs uansett :)

Det er mine skjønne svigerforeldre som er våres gjester i kveld, og det er alltid like koselig :)
Buddy har vært hos dem da vi var i Bulgaria, 
så i kveld kommer han også hjem fra ferie :)))
Grisehalene ligger og venter på han, så her skal alle få !!!
Tror faktisk yngste sønnen kommer bort og spiser også, da samboeren skulle ha venninnebesøk :)

Ønsker dere trofaste lesere en riktig fin fredagskveld, med eller uten gjester !!


3 kommentarer:

  1. Kos dere masse med besøk i kveld! Den kaken er jo bare helt fantastisk! Din ser fortreffelig ut!

    Helgeklem fra C

    SvarSlett
  2. dette så godt ut du. ikke bare mannen som sikler etter den. God helg til deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Pavlovakake, er det det samme som verdens beste? Den så ihvertfall helt fortreffelig ut :)

    Har kikket rundt på siden din og liker den godt. Legger meg derfor til som følger!

    Ha en fin uke :)

    -Vigdis-

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ