søndag 5. august 2012

Aquapark i Sunny Beach

Jeg må innrømme at jeg helst trives ved et basseng med fliselagt gulv, kalde utedusjer, kelnere som serverer herlige forfriskninger og rene fine toalettannlegg !!


Så det var rett og slett herlig den dagen vi bestemte oss for å besøke denne vannparken !!
 Rundt hele parken gikk det en "elv" du kunne  flyte rundt på store baderinger :)


 Bassengene var dekorert med dyr som lever i sjøen, og som ble benyttet av gammel og ung !!


Elefantmamma og elefantbaby :)))


Ville ikke akkurat ha badet i denne dammen, men dekorativ var den :)


Rutsjebaner i alle størrelser og varianter, og for barn og voksne !!


 En del synes det var helt greit å bare stå å se på :)


Som et prosjektil havnet de vågale i vannet :))) Kan tenke meg det kribler i magen...

Brune flotte badevakter var også noe å hvile øynene på :)))


Her ser dere litt av området fra platået vi befant oss på.


 Med jevne mellomrom, 
ble bølger dannet i vannet og bassenget ble overøst av både barn og voksne :)


 Tok desverre ikke bilder når bølgene pågikk !!


 Her kunne vi lytte til musikk, få servert forfriskninger av kelnere
og spise deilig lunsj i skyggen :)


Eller lese litt på solsengen mellom bading og morro !!

Det var deilig å slippe skjellsanden mellom tærne og oppover leggene, og sjøgresset
som kom med bølgene, men det var helt greit det også :)))

Akkurat nå titter solen litt frem, så kanskje jeg skal tussle ut for å lese litt i boken min :)))

Fin fin søndag videre til dere :)
I morgen begynner hverdagen igjen, og mannen skal tilbake på jobb :(
Heldigvis skal han reise litt mindre dette året !!

3 kommentarer:

  1. Ååååå ser ut som dere har det fantastisk.
    Nyt i vei - ferien går unna i en fei:)

    KLEM fra Anne.

    SvarSlett
  2. WOW!! for et herlig sted! drømme drømme...:)
    Har godt glipp av noen innleg her ser jeg..mange nydelige bilder, og så herlig å bli innvitert på hyttetur:)
    Nydelig sted det også:)
    Ja, i ferien har det blitt litt kreativitet...sønnen havner på sykehuset " annen hver dag" men om få dager står riksen for tur:)
    Har lite lyst til å reise bort på ferie når det er som det er..
    Men ferietur kan vi ta senere:))
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Ha en kos kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Eg seier berre wow wow gjett om jentene mine hadde kost seg der og eg og så klart,hihi:)
    Herligt å kose seg med vann og sol og varme i herlig fornøyelse:)
    Der skulle eg vært,flotte bilder!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ