tirsdag 10. juli 2012

For mye tid...

Når en har ting en vil få unna og ferdig, må noe annet vike !!
Vi vet alle at blogging tar tid :))) En skal ta bilder, helst redigere de litt, skrive innlegg og så publisere... Akkurat nå, kommer bloggen i annen rekke :)
Dere får bære over med meg og være tolmodig, så slenger jeg nok inn et innlegg
sånn dann og vann :)))

Jeg har mange bilder som venter på å bli publisert,
og flere kommer det til å bli disse sommerukene fremover.
Bildet arkivet mitt fylles opp, til bruk utover høsten, og det liker vi :)))

Jeg titter innom dere en gang iblandt, men er ikke så flink med kommentarer for øyeblikket...
Jeg leser hva dere skriver her hos meg,
og jeg er uendelig takknemlig for hver eneste kommentar og mail, det skal dere vite !!

Så takk til alle dere som titt og ofte svipper innom :)
Ha en strålende sommer alle sammen, og nyt kvalitetstiden med deres kjære!!

Følg meg gjerne på Instagram, der er jeg flere gangen for dagen :))
Følg meg på @heika64 :)))





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ