torsdag 5. juli 2012

Det er dette det er snakk om her hos meg de kommende dagene...

...nærmere bestemt, et soverom i andre etasje :)

Her skal vinduskarmene kvistlakkes, grunnes og males.
Taket skal få samme behandling, og så skal veggene males hvite (Chi)
Er ikke noe fan av gult, så det skal bli deilig å få den bort :)


Håper min kjære er villig til å bidra med hjelp til taket, 
for med mine skuldre kan det gå 
både vinter og vår !!


Tror han er litt hypp på å komme igang med utvidelsen av stuen også, 
så det ordner seg nok :)))


Litt seig i kroppen i dag,
men jeg får prøve å ignorere det så jeg får gjort noe :)))

Bildene ble utrolig dårlig med motlys fra øst !!


4 kommentarer:

  1. Hei!
    Det er enklere å klippe sneglene, særlig når de er bittesmå. Jeg legger alltid igjen "likene" -gjerne i små hauger, for dagen etter sitter halve slekta og spiser av de, og da er det bare å klippe de også. Holder du på slik i noen dager, blir det til slutt ingen sultne igjen akkurat der, og du må finne en ny dumping-plass for de. Det er da du føler deg som en vinner! ;) *Ler*
    PS Døde snegler er god gjøtsel, men ikke når en tilsetter salt.
    Lykke til med malingen! :)
    Nina

    SvarSlett
  2. Hei hopp
    Chi er en perfekt farge. Blir bra, men tak er det verste jeg vet å male!!!!! Ellers elsker jeg å male.

    Håper formen er bedre og seigmannen har dratt :)

    Sommerhilsen fra meg
    Randi

    SvarSlett
  3. Ja, her har du litt av en jobb foran deg:)
    Å male tak greier ikke jeg, så det overlater jeg til mannen.Skulle ha malt atuetakene her før høsten, men har enda ikke blitt gjort.
    Kalkmalingen kan bestilles direkte ifra importøren Eddas interiør. Heller om en ønsker raskere leveranse..snakker ifra egen erfaring... så er nettbutikken Zanz rask og har bra service:)
    Iallefall ei utrolig spesiell maling som jeg vil anbefale:)
    Ha en fin start på helgen
    klem sissel

    SvarSlett
  4. Det blir sikkert fint! Lykke til med arbeidet og nakken.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ