søndag 24. juni 2012

En rolig Sankthansfeiring hos oss

Været var ikke av det aller beste i går,
men heller ikke av det 
aller værste :)))


Mannen kjøpte, som nevnt tidligere, ny gassgrill :)
Og det ble ikke bare en hvilken som helst gassgrill, men en weber !!
Denne garanterer de skal holde seg fin uten å ruste, i maaange år fremover
og det liker vi når det koster litt mer :)

Den ble grundig rengjort da grillingen var over :)))
Mannen skal ha guttekveld med grilling neste fredag, så da må grillen være klargjort :)

 Det ble rødt i glasset !! 
Og siden AMARONE er en favoritt, og jeg hadde en flaske jeg fikk da jeg passet 
disse to jentene da mamma'n og pappa'n deres giftet seg,
 var det en passende anledning 
å nyte den i går :)
Jeg var en tur på Claes Ohlsson i går
og der hadde de enkle og doble båtputer til sterkt redusert pris :)
Jeg var snartenkt og røsket med meg tre doble puter
og korttenk da jeg ikke kjøpte flere...:(((
 Hensikten med putene 
var at jeg ønsket å prøve hvordan det kan bli med pallebenk her hos meg,
og jeg har bestemt meg for at pallebenk skal jeg ha når bare 
hagestuen vår er bygget og klar for innredning :))) 
Det blir en liten pusse og malerjobb på meg, 
men litt og litt om gangen så skal det gå bra :) 
Til og med mannen likte det :)))

Han klarer ikke se ting fremfor seg når jeg forklarer hvordan det kan se ut,
han MÅ se det ferdig satt opp :)))


Tror jeg må komme meg ut i boden og ferdigstille prosjektet jeg har lovet å vise dere :)))
Håper du hadde en fin Sankthans i går !!
SEE YOU SOON !!

Hvite Blonder & Myke Karameller
heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ