torsdag 28. juni 2012

En herlig sommerdag !!

Nydelig dag hos meg i går !!

Vil bare vise dere bilder av min dag utendørs
denne nydelige sommerdagen !!

Til helgen er det meldt regn, så her må vi nyte de strålene vi får :)


Ser frem til når pallene er pusset og fått beis på seg :)


Pallesofa er virkelig noe å anbefale :)))
Nabofruen synes det ble så koselig, og det før det er ferdig :)))


Lavendelduften er rett og slett uimotståelig !!!


Litt nips på en stor vegg, gjør seg :)



 I buret mitt blomstrer det for andre gang, det liker vi :)


Is kan nytes uansett vær, men frister kanskje mer i varme og sol :)))


Lavendelplanten min i motlys !!


Kveldens siste bilde ble tatt ca kl 22.00
av en nydelig halvmåne mot vest.


Ønsker dere alle en nydelig flott dag !!
Her skal det vaskes og ryddes da mannen skal ha kollegaer på grillings i morgen :)
Jeg skal på overnatting hos tante M :)
Takk for fine kommentarer som gjør at blogging blir enda mer gøy :)



8 kommentarer:

  1. Så nydelige og sommerlige bilder!! Tøff uteplass du har! Vi har også pallemøbler ute på verandaen og der koser vi oss masse:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Nydelege bilder,
    og ein kjempe koseleg uteplass!

    Likte også så godt headeren din.

    Ynskjer deg ein STRÅLANDE dag :)

    SvarSlett
  3. Så fint du hadde laget pallesofaen din:) Ble inspirert til å pynte litt på min og:))
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  4. Hei hei og takk for hilsen.
    Iskaken er virkelig kjempegod.
    Sommer koselige Bilder hos deg. Fin dag idag endelig. Ikke akkurat bortskjemt der...
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Så fin og sommerlig uteplass du har :) Og så fine bilder! Du er flink :)

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så koslig uteplass du har:)
    Herlig bloggnavn BTW;)

    Fin fin torsdag til deg
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder du viser - og en lekker uteplass!!!
    Du har forresten vunnet en gibort hos meg!! Send meg din adresse - så får du den i posten!!!

    takhoyde@gmail.com

    Klemmer!!

    SvarSlett
  8. Så fantastiske bilder!
    En perfekt sommerdag ser det ut til :)
    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ