lørdag 26. mai 2012

♥ Veronica & Thomas ♥

Gratulerer så mye med den store dagen !!


Ønsker dere lykke til med dagen og fremtiden


Da bærer det snart avgårde i kirken for å se 
Veronica og Thomas 
gi hverandre sitt JA !!

Jeg skal passe de to jentene deres, Sine & Emilie, 
i kirken og etter de er blitt fotografert sammen med mamma og pappa :)

Skal prøve å få knipset noen bilder,
selv om planen ikke var at jeg skulle ha de i kirken :)
Når sykdom inntreffer, trår en til med den hjelpen en kan !!

Ha en strålende dag alle sammen !!

Klem Heidi 

 

1 kommentar:

  1. Åh så herlig med bryllup :)
    Så snill du er som skal passe jentene, du er god!

    Jeg har flyttet bloggen min og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com

    Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.

    Stor og god klem
    Maia

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ