mandag 21. mai 2012

En nydelig slutt på en herlig sommerdag !!

Sommer og sol har preget vestlandet i dag,
og det er nesten så en må klype seg i armen for å skjønne at det er virkelig :)))

Når en kan være mer på utsiden av huset enn innendørs,
da er faktisk sommeren en realitet :)


 Min datter er hud og kropps terapeut...
Hun var en tur hjemme i går, og da jeg har mye verk i kroppen og er stiv som en stokk iblandt,
 sa hun at hun ville gi meg massasje 1 gang i uken etter en senvakt :)))
Er hun ikke snill med sin gamle mor ??


 Så i kveld har jeg fått massasje i 45 minutter
som var nydelig alt annet en godt...
Hun er fast i klypene, og fant noen bortgjemte forknytte muskelknuter :)))


Jeg er myk og god i musklaturen min nå... men veldig mørbanket :))
Og jeg er utrolig avslappet og klar for en god natts søvn...


Og mest av alt, kjempe takknemlig for at min skjønne datter gidder å bruke sin fritid på min kropp som igjen bidrar til en bedre hverdag for meg !!!

Takk skjønne Kamilla... Glad i deg


Bildene jeg viser, er tatt med min iPhone på vei hjem fra massasjen !!
Måtte kjøre nedom kaien som ligger i området for å forevige øyeblikket av en nydelig
solnedgang !!

 Gleder meg til å stå opp til nok en fin sommerdag i morgen

Klem Heidi

1 kommentar:

  1. Koster ikke meg så mye å hjelpe min snille mamma :)
    Dessuten fortjener du å ha det bra, å mindre vondt i kroppen, alt for deg mammaen min <3

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ