fredag 6. april 2012

En kald, men nydelig langfredag !!


Jeg har pusslet med litt gjøremål innendørs i dag,
og så har jeg hatt en liten ryddeøkt utendørs med kost og hagesaks :)
 *
Først malte jeg tre påskeegg hvit, for så å lime på serviett med decoupagelim.


Jeg tok ikke på noen løse deler som kan forsvinne inn i en liten munn,
men bare knytte rundt et bånd for å holde egget sammen.
Dett er til mine to barnebarn, Malin og Emma,
og til min søster's barnebarn
Leah Angelica


Jeg laget også ett til Buddy's passepike, Mariell !!
En skjønn jente som kommer å passer Buddy nesten hver eneste dag :)
Buddy er såå glad i henne og det er jeg blitt også :)

*

Da jeg var ferdig med å lage påskeeggene og hadde fylt dem med godsaker,
tok jeg varme klær på meg og gikk ut !!


Jeg klippet litt grener av noe rosebusker som hadde noen lange viltskudd...


Så kostet jeg litt løv bort fra den overbygde kaffekroken vår,
så skal mannen spyle her i morgen :)))


Jeg kikket oppi en blomsterurne,
og oppi der var det masse knopper av stemorsblomster :)))
*
Ikke noe varme i skyggen,
men i solen kan en sitte hvis en har en lun krok :)
*
I skrivende stund skinner solen og så daler det ned noen lette snøfnugg i tillegg !!
Hadde tenkt å ta kaffekoppen med meg ut,
men for å slippe å bli sengeliggene i morgen når ungdommene kommer,
holder jeg meg innendørs :))


Håper DU koser deg der du er, med det du holder på med :))

Ha en fortsatt flott langfredag, klem Heidi !!


2 kommentarer:

  1. Så fine påskeeggene ble. Kanskje jeg også skal gjøre noe lignende i kveld, gitt?

    God påske til deg og dine.

    Klemmer fra Heidi

    SvarSlett
  2. Så fine påskeeggene var, tenker det er noen som blir glade nå:)

    Fortsatt god påske

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ