onsdag 18. april 2012

En gammel, falmet puddel...


(Beklager dårlige bilder, da de er tatt med min iPhone)

Min tante, "Tante M" har i alle år drevet med håndarbeid.
Hekling, strikking, brodering og 
porselens maling !!
Da jeg var hos henne i går, 
fikk jeg plutselige fokus på denne skjønnheten i den gule stolen hennes !!
En herlig puddelpute som hun har sydd for 30 - 40 år siden :)

 iPhone bilder

Puten er gammel og falmet,
men puten har sjel og bærer mange hemmeligheter !!


En høyreist skjønnhet som har overlevd flere generasjoner,
og jammen tror jeg den skal klare flere.
Denne er blitt tatt vare på 
av kjærlighet
uten
tvil

Min tante, "Tante M" har mange selvbroderte puter
og da i mange størrelser, motiver og fargevalg...


Ikke bare er det Puddelputen som er gammel og fin,
men også denne stolen som er utrolig god å sitte !!
Med denne puten
ønsker jeg å delta i  "Utfordring: Pute" inne hos Maia, 
med bloggen FABELAKTIG

Du kan se flere bidrag HER



4 kommentarer:

  1. Hei Heidi :)
    Søt pute ღ men jeg skulle gjerne hatt denne stolen her :)) Min mormor hadde en maken, men det var noen andre som arvet den etter henne... Den var bare så god å sitte i ღ Ønsker deg en fortsatt fin dag, og uke - klem fra Mette :)

    SvarSlett
  2. Så søt pute :) Og det er virkelig ei pute med masse sjel og sjarme :)

    Ha en fin dag!
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  3. Så fin!! Veikelig ei pute med sjam og sjel!! Kjempefin stol også:-))))

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei søte deg!
    Så utrolig kjekt at du deltar inne på min utfordring:)

    Denne puta har jeg ikke sett maken til! LOVE!

    Fin helg!
    Fabelaktig

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ