søndag 1. april 2012

1. april og snøstorm i kø...

Endelig er april her og jeg gikk nesten fem på
da jeg leste hva min datter skrev på facebook i dag...

 " En mnd med lappen, og det var det !!! Ikke kjør i fylla folkens !! "
  
Uff... Tenk om det hadde vært tilfelle...!!??


Det er nesten uvirkelig å komme fra sol og rundt 30 varmegrader den ene dagen,
til snøstormer som stør i kø, etterfulgt av solskinn 
og 0 grader den neste...


Men sånn kan også april være...
Overraskelse er det vel ikke for noen av oss, men liker vi det... NOPE :)))


Jeg håper så inderlig denne påsken har litt godvær på lur også !!
For vår del, blir det en veldig annerledes påske enn det den har vært for oss de siste 10 årene !!

 
Vi har nemlig feiret påske på vår selvbyggde hytte, siden den var ny i 2002.
Vi har hver langfredag hatt svigerforeldrene mine på besøk, 
der svigermor har laget lapskaus med pinnekjøtt i.  
Vi har samlet barn og barnebarn hver påskaften med god mat og godt i glasset, 
og så har min søster og svoger eller min svigerinne og svoger tatt en dagstur 
hvis været har vært brukbart.
Vi har også hatt tantebarna med sin familie på overraskelses besøk !!


I vinter har vi tatt besluttningen.
 Hytten skal selges...
Hytten står ubrukt fra september til mars/april og den brukes kunn noen få helger 
på sommerstid hvis været er bra...


Etter at vi kjøpte huset vårt for 1 1/2 år siden, ser vi at det å vedlikeholde både hus og hytte, tar for mye av vår tid som vi heller ønsker å bruke til f.eks reiser :))
Klart det blir rart å kvitte seg med den,
men det er for store verdier som går tapt med å la den stå ubrukt !!


Jeg ønsker dere alle en riktig god påske
med ønske om sol og varme over hele vårt langstrakte land :))

Minner igjen om min giveaway som nærmer seg trekkning !!

Kunn 2 følgere mangler, så klikk deg gjerne inn på linken oppe til høyre :))

Og hjertelig velkommen til mine 26 nye følgere de siste 2 ukene :)))
Kjempe takknemlig !!
 Tusen tusen takk til hver og en av dere !!

Påskeklem Fra Meg !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ