lørdag 31. mars 2012

Over for denne gang...

Da er vi hjemme igjen etter en ubeskrivelig deilig uke i varmen :))


En uke på Grand Canaria, nærmere bestemt Hotel "Riviera Marina"  i Playa del Cura
Et sted som kan anbefales hvis du ønsker deg bort fra støy og mas :))

Vi hadde All Inclusive, så her hadde vi ikke behov for å farte så mye rundt :)


Når min mann og jeg tar oss en sånn ukestur i ny og ne, er det for å slappe helt av...
Det å glemme klokken og mobil og data, er helt topp og kan anbefales :))

10 minutter i Taxi, så var vi inn i Puerto Rico 
eller til Puerto del Mogàn.


Bildene er tatt inne i Puerto del Mogàn
Et nydelig sted som er verdt et besøk om du er i disse trakter !!

Tusen takk til nye følgere denne uken jeg har vært bloggfri :)))
Håper jeg får tatt en titt innom dere de neste dagene.
Enda mangler jeg noen følgere før det blir trekning på min Giveaway :))

Bli gjerne med ved å gå inn på linken oppe i høyre hjørne !!

Nå skal det bli godt å legge seg i sin egen seng :)))
Ha en fortsatt fin lørdagskveld !!

Klem Heidi

3 kommentarer:

  1. Det hørtes deilig ut med varme nå :) Nydelige bilder - Puerto Mogan er vakkert!

    God påske :)

    SvarSlett
  2. Du verden for en flott blomstring!

    Ønsker deg en fin palmesøndag.

    SvarSlett
  3. Du verden så deilig det hørtes ut. Sol og ferie, og nydelige blomster overalt.

    Nå må du ha en koselig påske :)
    Klem fra Margareth

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ