mandag 6. februar 2012

På kjøkkenbordet mitt i dag

Norgesglass kan brukes til så mangt :)))


Her på kjøkkenbordet har jeg fylt et Norgesglass med havregryn og knytt rundt en hyssing med merkelapp (fra panduro) merket med glasset's innehold :))


Her er det altså INGEN tvil om hva som befinner seg på glasset :)))


Norgesglasset (fra bruktbutikken) og glassflasken (fra Ikea) 
har jeg pyntet med serviettmotiv (fra Sagen) og decoupage...


Norgesglasset har jeg tatt på disse søte tøy-hettene som er så poppis :))
Mitt er fra Kremmerhuset og er fra den nye serien "Coocies and Dreams" i grått og hvitt !!

Elsker dette serviettmotivet fra "Sagen"

Klassiske massasje med eteriske oljer i går, var himla vondt godt...
Enten det er trening eller massasje for vellvære en begir seg ut på, så merkes det
i en kropp med fibromyalgi :)))))


Ha en super mandag !!


3 kommentarer:

  1. En super mandag til deg og. Kjempefint glass på bordet : )

    SvarSlett
  2. Koselige ting du har på bordet ditt. Mye fint man kan gjøre med decoupage :) god bedring med fibro'n din :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine detaljer!
    Decoupage på glass og flasker har jeg ikke tenkt på...det må prøves :)
    Takk for inspirasjon!
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ