onsdag 8. februar 2012

I korga mi i dag

Korga mi fra Fretex som gikk fra trefarget til hvitt, gir meg vår og sommerstemning :)
Korga mi blir pyntet litt etter humør og årstid !!


Litt av min GreenGate samling har bodd oppi korga, det kan dere se HER
Nå er samlingen av GG blitt for stor for korga, og mere skal det bli :))


I korga mi i dag:
Sukker i en sukkerbøsse fra IKEA, er helt super og gir meg barndomsminner :)
Fingersalt i en bitteliten skål med fuglelokk fra Søstrene Grene.
Salt og pepper i Ugler fra Åhlens.
Og Basilikum i en zinkpotte fra en lokal blomsterbutikk !!


Cherrytomater på vekta mi som ble kjøpt i Danmark i sommer :))


Gleder meg til å kunne ta korga med ut i hagen til sommeren med 
nybakte boller, saft og en blomsterkvast :))))


3 kommentarer:

  1. Jammen har du fått det koselig i korga di :) Fine bilder.
    Jeg har en give away gående, om du lyster :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig kurv:)
    Ha en fortsatt fin dag:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Herlig kurv - helt klart :)

    Takk for koselig hilsen hos meg! Om du mener sjablingene i det siste innlegget mitt, så er de kjøpt hos Wallas Verden og er av merket Chic Antique.

    Ønsker deg en flotters onsdag videre!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ