torsdag 12. januar 2012

Min første vinnerlykke i 2011 som jeg ikke får beholde !!



Min første Giveaway vant jeg i oktober/november, og gevinsten var denne flotte ovnen 
fra NOVAPLAN i glass :)



Den er lekker å se på, tynn og smyger seg liksom langs veggen.
Jeg har ikke kommet så langt at den er blitt montert på vegg, da jeg tenkte jeg kunne ha den på Hobbyrommet mitt, når det en gang blir ferdig :)))))

Da jeg nå skulle lage et innlegg ang hva jeg var så heldig å vinne her inne i 2011
søkte jeg på nettet for å finne dette bilde, sånn at jeg kunne vise dere den lekre ovnen.
 
Helt tilfeldig, ser jeg dette bildet (under) nede i hjørnet på siden jeg er inne på.
Jeg klikker meg inn på bildet og infoen dukker opp på skjermen.


                                                               Østerås, 3/1-2012

KUNNGJØRING:

Tilbakekalling av Calor Glass panelovner
Som en forholdsregel tilbakekaller Novaplan AS frivillig Calor Glass panelovner:
PH600D og PH1000D. Disse ovnene er solgt i Coop-kjeden (Obs Bygg, Extra
Bygg, Smart Club og enkelte Byggmix, i perioden 1. august 2011 til 2. januar
2012.
Grunnlaget for tilbakekallelsen er at varmeelementet i nevnte panelovner kan, i enkelte tilfeller, komme i kontakt med den herdede glassplaten. 
Dette kan resultere i at glassplaten kan knuse ved at varmeelementet presser på baksiden av glasset. 
Knust, herdet glass etterlater seg dog ingen skarpe kanter. 

Ved fremtidig produksjon vil dette være rettet på.
Tilbakekallelsen gjelder: Calor Glass panelovner med produksjonsnummer
HL11A028. Modell PH600D (600 watt) og PH1000D (1000 watt). Farge: hvit.
Dersom du har produkter som beskrevet over, skal disse leveres tilbake til
butikken hvor de er kjøpt. Kjøpesummen vil da bli refundert.
For ytterligere informasjon, kontakt din nærmeste Coop-butikk eller Novaplan
AS på telefon 22 13 32 00 eller e-post: firmapost@novaplan.no. 

Jeg er jo himmla glad for at jeg fant ut dette da, sånn egentlig helt tilfeldig !!

Tror det er snakk om ca 1500,- kr jeg får utbetalt
så da er det store pørsmålet
Hva skal jeg bruke de pengene på ???
Det blir ikke en ny ovn da jeg ikke har behov for det :))

Jeg har enda en giveaway gevinst å vise dere :))
Kanskje senere i dag :)


 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med vinnerlykke!! Jeg håpte på en telefon igår fra Hamar, men har ikke hørt noe enda.. hehe!
    Den ovnen var kjempeflott! Får håpe du ikke må vente for lenge på den nye da ;p Fikk lyst til å bake boller, etter å ha sett bollebildene dine hihi de så herlige ut! Klem fra meg, og takk for alle fine kommentarer du har kommet med :))

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gevinste.. så bra at du fant ut av det.. Ikke kjekt å ha det når det kan være farlig.. Håper du finner noe å bruke pengene på..

    Lykke til

    og ha en fin torsdag =)

    Kerstin

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ