torsdag 12. januar 2012

Gevinsten er levert inn

. . . og jeg har fått i hus bittelitt nytt :)) 
(Hvorfor gevinsten ble levert inn igjen finner du HER)

Det ble nesten en tilgodelapp på meg i dag på OBS Bygg
men siden jeg kunne vise til mail på min "ødelagte iPhone" så fikk jeg ut
990,- kr... Dette er det ovnen er på tilbud for nå !!


Jeg hadde meg en runde på Lagunen Storsenter når jeg først var i området
og tror jeg har vært innom de fleste butikkene der også :))


Den siste butikken jeg besøkte, var kremmerhuset :))
Og hvem går tomhendt ut derfra liksom...
En av tingene som var i min handlepose da jeg gikk ut
var denne herlige telysholderen 
med øyestikker !!


Tenkte denne kunne passe til den tørkede jeg har fra før
som min sønn fant på Hardangervidda
her i høst :))


Sjekk det fine mønsteret på vingene... Mesterverk fra skaperens side spør du meg :))


I kveld SKAL jeg tidligere i seng, for i morgen kommer min kjære hjem
og det er endelig helg igjen :))

Spørs om han kommer til å like malerlukten som slår mot han
når ytterdøren går opp :)))
Han er nemlig ikke så stor fan av sånne dufter
men tror han er meget glad han slipper
unna det utførte arbeidet duften
kommer fra :))

Nyt resten av kvelden
i morgen er det 
HELG




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ