tirsdag 22. november 2011

Mitt advent - fat

Her viser jeg dere mitt advent - fat med hvite 
og ikke lilla kubbelys...


Å jeg tror det må være første året ever uten de herlige lilla
som altså i år må vike for de hvite :)


Jeg har plassert 4 hvite kubbelys på et ovalt sink-lysfat fra Kid og festet på
disse 4 tallene, og et bitte lite hjerte som dekor på en kongle..


På fatet har jeg strødd litt glassperler, en liten lerkekvist og to store snøfnugg :)


Ikke så lett å se snøfnuggene på bildene da de er blanke...


Fatet har fått stett under, da jeg syns det så penere ut :))


Så er det bare å vente til søndag da, før en kan tenne det første lyset !!

Hvis jeg dumper borti noen råtøffe grå kubbelys
tror jeg de blir byttet ut med disse hvite :)
Kjenner litt på denne gråfargen som
sniker seg under huden hele
tiden liksom :)))

Nå må jeg avgårde for å hent billettene til søndag :))
Hvike billetter det er, får dere vite på
lørdags formiddag :)

Ha en super tirsdags kveld alle sammen !!

Ikke glem Grey's i kveld da jenter !!!



Klem Heidi



2 kommentarer:

  1. så fint!:) Masse fin inspirasjon til advendtslysene å finne rundt om nå:D

    SvarSlett
  2. Åh jeg elsker det stettfatet ditt i sink! Skikkelig fint :)

    Klem og fin onssdagskveld til deg,
    Signe

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ