onsdag 23. november 2011

Litt oppdatering

Prosjektene mine har stoppet litt opp... Ja jeg må nok innrømme det :(
Litt pga operasjonen og litt i mangel på energi...
Hode mitt er full av ideèr, faktisk så mange at det er blitt krøll i topplokket...
Jeg må faktisk skrive meg en liste som jeg kan krysse av på etter hvert som ting blir ferdig.
Var innom BILTEMA i går da jeg visst jeg skulle ha en boks med spraylim, 
men tror dere jeg husker hva jeg skulle bruke den til ???
Det er en ide jeg har fått fra en eller annen blogg, det vet jeg, men til hva ???
 ***
 Min mann er ikke noe handymann, (ler) 
og ikke er han hjemme i ukene heller pga jobben !!
Men heldig som jeg er, holder nå min yngste sønn på å skru noe opp på hobbyrommet mitt :))
Hadde ikke den guttender hatt denne h....... elveblesten, så hadde han vært tømmrer garantert !!!
Det er såå trist å se at hans talenter ikke blir brukt...

Her er det snakk om noe gjennbruk asså :)))
Kanskje jeg kan vise dere et bilde eller to litt senere, men bare kanskje :))) 

Jeg må finne frem symaskinen, for jeg har noe som må fikses før helgen og advent pynting på kjøkkenet :))  Her snakker vi vinduer altså :)))

Ute blåser det fra alle kanter, så jeg er glad dagen tilbringes inne :))

Kos dere inne eller ute, nå skal det jobbes her !!!


Onsdagsklem fra meg, Heidi

3 kommentarer:

  1. Så flott adventfat du har laget. Likte konglene og sølv/glasspynten. Det så ut som frost. :) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  2. Det er en fin blogg du har her, TAKK for titten!

    Ha en fortsatt flott midtukedag =)

    SvarSlett
  3. Håper energien snart kommer tilbake, så du får gjort unna det du hadde tenkt. Det går fort nå fram mot jul:-)

    Tusen takk for koselig hilsen! Julepynten er laget akkurat som du tenkte; det er strøket vlieselin bakpå, klippet ut to like deler, og sydd sammen med sikksakk. Her er det bare å bruke fantasien og lage de figurene man vil. Pepperkakeformer er supert å bruke som mal:-)

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ