fredag 18. november 2011

Mine lysfat i kveld


...er pyntet med:
glassvase (farmors hus)og tørket rose
liggende reinsdyr  (nille)
sandkakeform (bruktbutikken) med kongle 
pinnsvin (nille)
2 t-lys i små lysglass (bohus)
en lerkekvist (som ble litt lite synlig)
en liten bjelle (nille)



Hos meg kan lysfatet bli forandret på flere ganger for dagen, 
da ideène er mange :))


Noen ganger består det kun av kubbelys
og andre ganger blander jeg sammen det som gleder meg
denne dagen :)


Er litt glad i reinsdyr for tiden og dette fra Nille likte jeg godt :)
Om det er for at julen nærmer seg, vet jeg ikke :)


Dette første lysfatet over her, er kjøpt på Europris (i sett med to)
og i kveld pryder det mitt salongbord !!



Det andre er et lysfat i tre fra LIVING som er litt røffere
og som jeg synes alltid får et  høstlige preg
uansett hva jeg stæsjer det med...


I kveld er det pyntet med lykter i fattigmannsølv
Ugle og stjernelykt fra Kremmerhuset :)


Det er plassert på et hjørnebord i stuen der den største uglen
fra Kremmerhuset også får holde til :))


Mitt tredje fat er et enkelt fat fra Bohus som har fått
"en touch av jul" i kveld :)



Fattigmannsølv og en konglestake fra Plantasjen
og en lerkekvist med rød trå :)

Merkelig hvor lite rødt som skal til gitt :)))

Ønsker dere alle en fantastisk fin fredagskveld med dem dere er glad i




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ