onsdag 16. november 2011

Formen kommer seg

Bare en liten tur innom for å oppdatere:)

Operasjonen er over og alt gikk fint !!
Formen blir bedre og bedre og jeg ser frem til en bedre hverdag...
Da de blåser opp magen under en sånn operasjonen, går jeg nå rundt som en romlende luftballong...
Å ja... Vondt er det :(( Men gud så glad jeg er for at 
det er over og mitt nye liv kan ta form :)))
3 måneder med blødninger byr ikke mye på et normalt liv.
Jeg velger å tro at prøvene de tar av livmoren, er helt fine og at det nå 
bare går en vei... Opp og frem :)))


 (HAR KJØPT MEG DISSE HERLIGE SOPPENE FRA KREMMERHUSET MED KLYPE TIL Å HENGE OPP)

 Jeg har vært litt kreativ i disse dager da jeg blir utrolig rastløs av å ikke være i form
men det får jeg vise dere i morgen da jeg  må ta bilder i dagslys.

Stikkord er STRIKKING :))

Ha en koselig kveld
så får jeg ta meg en liten bloggrunde :)

Klem Heidi

3 kommentarer:

  1. Åh så godt å høre at operasjonen gikk bra!!!! Håper smertene forsvinner fort og at du snart er i tipp topp for :) Gleder meg å se hva du har laget :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. God bedring:)
    Håper du snart er frisk og rask igjen:)
    Gleder meg til å se hva du har laget!

    Klem Mari

    SvarSlett
  3. Nydelige kjøkkenduker du har laget..beundrer alle som kan å strikke det må jeg si :) ønsker deg også god bedring!

    Hilsen fra Ann-Christin.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ