onsdag 5. oktober 2011

Nytt i stua



Heisann !!

For dere som har tittet innom her før,
så vet dere at vi fikk i hus nytt stereoanlegg sist lørdag.
Og som vi alle vet, kommer det alltid litt mer nytt sånn i etterkant av noe nytt... :)
Jeg hadde jo ikke et møbel som sto klar å ventet på denne platespilleren som egentlig ikke
skulle komme til oss før til jul, så når mannen er impulsiv, må jeg henge med :)

Så i ettermiddag tok jeg meg en runde på diverse møbelbutikker som
Bohus, Skeidar, Living og IKEA og en bitte liten tur
innom Hagesenteret :)

Det var på Living jeg fant det jeg var på jakt etter, men egentlig er det et 
møbel for sko...synes ikke det ser sånn ut da
men jeg kjøpte det for jeg likte det godt og prisen var
midt i blinken
Skapet har samme stil som et veggskap og en hylle med 3 skuffer jeg har fra før :)



 Ny platespiller fra Hi Fi Senteret
Ny lampe fra Living
Blomsterpotte og lyng fra Hagesenteret


Beethoven fra Fretex
"Smile" fra Hagesenteret



Digger denne lampen i sølv antikk på fot og skjerm fra Living



Synes notene mine kom mere til sin rett her fremfor høytaleren



Litt pynt hører jo med


Enda en blomst og blomsterpotte fra Hagesenteret


Å her er benken som da egentlig er et møbel for sko...
Forstå det den som vil :)

(for dere med blikk for "detaljer" ser dere sikkert noe som er forskjellig på disse to siste bildene :)))

Jeg har glemå å ta nærbilde av benken, 
men det får bli i et annet innlegg

Ikke sikkert det ser sånn ut oppå benken neste gang dere får se den 
da jeg vingler en del med denne stæsjinga :))
Thats me !!

Ble sent dette, men sånn er det når Grey's og Privat Praksis går forran bloggingen :))

Sov søtt til dere som allerede sover og riktig god natt til dere som sitter forran skjermen enda :)



Nattaklemmer fra Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ