onsdag 12. oktober 2011

En stor takk


... til dere som ligger igjenn et spor her inne, det varmer mitt hjerte :)

Også en stor takk til alle mine følgere og alle dere andre som er inne å leser mine innlegg
Er såå takknemlig !!


Min lille blogg hadde en besøksrekord i går på 146 besøkende
så jeg er kjempefornøyd :) GLISER...
Har nå 3591 besøkende siden mitt første innleg som ble publisert i juni 2011

TUSEN TAKK ALLE SKJØNNE DER UTE !!

Så fikk jeg enda mere å smile for da jeg oppdaget at jeg var den helddige vinner
av panel ovn i glass fra Novaplan inne hos


Tusen takk til alle dere så gjør det meningsfult å blogge
Uten dere hadde ikke bloggen vært oppe å gå


Ha en strålende fin dag videre !!


Jeg venter nå besøk av en mor og to småjenter, en på 4 år og en på 4 mnd :)


Klem Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ