onsdag 12. oktober 2011

Dette skal bli morro



Har fått ny linse til mitt speilrefleks kamera 
CANON EOS 500D i dag :)
Denne gangen har jeg investert i en MACRO linse som jeg tror 
jeg skal få mye morro med da jeg bare 
ELSKER små detaljer :))

Her er noen få smakebiter av testen :)



Bitte små kongler på ca 1 - 1 1/2 cm




 Enden av mitt driv-ved funn


Herlig lilla lyng


Og så den lille våte snuten til min firbente skøyer, Buddy :)


Gleder meg til vinteren kommer med dråper på istapper 
og snøfnugg i luften
og til våren med blomsterknopper og alt 
som spirer og gror !!

Da kommer jeg med kameraet mitt !!


En dag er snart over, en ny er på vei
Natta :)


Klem Heidi


2 kommentarer:

  1. Hei Heidi :)
    Gratulerer såååå mye med det nye objektivet! – ønsker meg et macro objektig jeg også, men er så usikker på hva jeg skal velge… og jeg har samme som deg, en stor interesse for nære bilder, hihi… Spennende å se hvordan bildene dine blir, og om at du blir fornøys. Må spørre hva det heter for noe også, slik at jeg kan sjekke det ut i forhold til de andre jeg har sette på? – ønsker deg en fortsatt fin uke, kos deg med fotograferingen :) Stor klem fra Mette

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ