søndag 9. oktober 2011

Bilderas

. . . av mitt morsomme og fotogene lille barnebarn, Emma :)


Her er vi ute i hagen våres på en nydelig høstdag !!
08.10.2011








 Vi har akkurat kjørt fra tante Kamilla,
og lille Emma skal holde seg alvorlig helt til farmoren tuller og lager litt lyder bak kameraet :)
Da kom fliret frem også :))



 
Da vi hadde kjørt i ca 5 minutter begynner Emma tydelig å vise tegn til at hun er trøtt...
Ikke mange sekundene mellom disse tre siste bildene, 
men hun kjemper imot
men må gi tapt 
til slutt...




 Ole-Lukkøye har landet :)

Hun kvikknet til da vi kom hjem,
og var oppe en god stund lenger enn planlagt :)

 
Hva skulle vi ha gjort uten kameraet som hjelper oss i å forevige små ubeskrivelige øyeblikk 
av våre etterkommere !!

Håper du har hatt en like kjærlighetsfylt helg med dine kjære som det jeg har hatt med mine denne helgen
Ubetalelig rett og slett !!! 


 Søndagsklem Heidi



2 kommentarer:

  1. Så nydelig lita tulle :D

    Jeg var forresten 10 år da jeg fikk eget rom- var da interiør interessen dukket opp hos meg ;) Morsomt å tenke tilbake på :)
    Ha en flott ny uke
    klem Tove

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ