mandag 19. september 2011

Mandag og ny uke

Så var enda en septemberhelg over og ny uke er godt igang



Har ikke de helt store planene denne uken
Men jeg skal kose meg da min mann skal jobbe her i Bergen hele denne uken og neste

Godt å slippe å ligge aleine i høstmørket, hi hi hi



Så deilig det er å bare gjøre det som dukker opp i blandt også, som invitasjon til shopping på onsdag med min søster og lunsj på fredag med en gammel klassevenninne
som jeg ikke har møtt på over 15 år. 



Gleder meg spesielt til lørdag


For da bærer det avgårde til Voss på hotell med alle jentene i nærmeste slekt



Søster med datter og en svigerdatter, min datter og mine to svigerdøttre
Å da skal vi kose oss masse med blandt annet et besøk på bruktbutikken der oppe 
som jeg tror har mye spennende å by på :) 

Håper jeg finner mange bortgjemte skatter


Ha en flott mandag og en strålende uke alle som titter innom



Klem Heidi

1 kommentar:

  1. Hei! Så koselig blogg du har! Supert at du fant frem til meg slik at jeg også fant deg. Gleder meg til å følge deg videre! Så koselig med jenteslektstreff, det aner eg at det kommer til å bli veldig moro ;o) Ønsker deg en fin tirsdag! Klem fra meg

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ