fredag 9. september 2011

KURV I NY DRAKT

Tadaaa....
Fretex funn i ny drakt :)
Er sååå fornøyd med dette kjøpet og hvordan den ble forvandlet med litt spraylakk :) 

Sto egentlig i kassen for å betale det jeg allerede hadde i kurven min da jeg tilfeldigvis snudde litt på hode og så på nederste hylle bak meg 

Litt trangt mellom reolene må ha vært årsaken til at jeg hadde gått forbi uten å legge merke til den, og attpåtil sto den helt på nederste hylle på gulvplan

Men denne skulle bli med meg hjem den :)
Den trengte sårt et nytt hjem der den kan få komme til sin rett, å ikke stå å støve ned på en bruktbutikk liksom :)

Jeg snappet den til meg som om det var kamp om å få tak på den førs... LER
Håper ingen la merke til det :) KNIS

Men her er i hvertfall resultatet

FØR




ETTER







I første omgang får min lille samling av Green Gate være oppi kurven, men kjenner jeg megselv rett, så er det ikke så lenge til kurven inneholder noe helt annet :)



Klemmer fra Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ