mandag 26. september 2011

Ikke mere morro enn vi lager selv

Det er så sant som det er sagt !!
Har vi det gøy, hvorfor ikke vise det med en fotoshoot :)

Vi er en livlig jentegjeng (mødre, døttre og svigerdøttre) og koser oss ilag

Etter besøk på Brukt'n på Voss og Amfi senteret med shopping og lunsj, ble det fotoshoots nedenfor Park Hotell. Det var litt morro når turistene stoppet opp for å se på denne galne gjengen fra Bergen :)

Her får dere en liten smakebit av bildene som ble tatt

Øverste rad: Irene, Kamilla og May Britt
Midten: Elisabeth
Nederst: Sara, meg og Charlotte
 (for den som måtte lure, så er jeg hun med det store gliset bakerst til venstre :)))

 Min søsters svigerdatter, Charlotte
 Min yngste svigerdatter, Elisabeth
 Meg, Heidi
 Min eldste svigerdatter, Irene
 Min datter, Kamilla
 Min søster, May Britt
Min søsters datter, Sara

(Ikke alle bildene er like bra kvalitet på da det ble litt styr med innstillingene til en hver tid :))


Takk for denne gangen jenter ! !


Klem Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ