mandag 26. september 2011

Beskjedent bruktfunn...

Kaldt var det da vi jenter gikk rundt på Brukt'n på Voss i flere timer denne lørdagen. 
Fotoapparatet ble IKKE tatt frem for fotoknipps som jeg nå selvfølgelig angrer mye på :(
Men når en skal se på ting for å vurdere om en skal kjøpe,
så er det greit å ha armer og bein fri fra alt som sinker en i vurderingene :)))

Utvalget av diverse kommoder, flotte gamle skjenker og stoler i alle varianter  var det mange av, men dette som jeg var på jakt etter som 
gamle vinduer, trekasser, nøkkler, trepuff med lokk, tallerkenhylle, kjøkkenting i emalje 
eller  gammelt konsollbord, var ikke å oppdrive :(
Vi koste oss masse alikevel. 

Det ble kjøpt en del LP plater, norgesglass og diverse, og så var jeg så heldig å finne meg en "gammel" krakk som jeg ble sååå glad for å oppdage langt innimellom mye annet :))

Lurer jo på om jeg skal beholde den som den er, eller om den skal få noen strøk maling.





 
Hva ville du gjort ??
 
 

1 kommentar:

  1. Høres ut som dere har kost dere ja ;o) Krakken er nydelig som den er, men jeg hadde sikkert falt for fristelsen og malt den (lys lys blå kanskje.. :o) Gleder meg til å se hva du bestemmer deg for! Ha en fortsatt fin dag! Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ