søndag 18. september 2011

Happy søndag

Heisann :)

Her dufter det av deilig fårikål som er en slager på denne tiden av året.
Gleder meg sykt til middagen som snart står klar på bordet og til å skravle rundt middagsbordet med min datter Kamilla, som har vært på overnattings besøk, og med min kjære mann :) 
Yngste sønn er reist til eldste sønn for å se Liverpoolkamp YNWA :) men det skal nok være middag til han også når han kommer hjem :)
 



Bilde fra google
Ha en super happy søndag med eller uten fårikål

Søndagsklem fra Heidi

1 kommentar:

  1. Naaaaaaam ♥

    Dette vil eg og ha til middag snart!
    Satsar på neste helg ;)

    Takk for slike fine ord frå deg ♥

    Så håpar eg at du har det fint..Las innlegget lenger nede ♥

    Bloggen din er veldig flott!

    God ny veke :)

    Klem frå Astrid ♥

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ