mandag 4. juli 2011

God morgen

Riktig god morgen alle bloggere :) 
Sitter her med frokost og nytraktet kaffe :)) Nyter en rolig morgen med min firbente venn luskende rundt bena mine i håp om at matmor mister noe ned på gulvet :) (Papillon gutt snart ett år)
Her er det overskyet, men ikke regn for øyeblikket... 

Solen er hjertelig velkommen !!! 


Ble litt sent i i natt før jeg kom meg i seng da jeg laget meg en ny Header... Alle bildene er tatt av meg, og av ting jeg har laget eller fikset på. Hjemmelaget linhjerter, serviett på lys, nymalt kurvstol med fotskammel, nymalt buffè og en rosa peon (kjøpt hosmester grønn) Ble sånn passe fornøyd, men den får være der inn til videre :) 
Det er jo kanskje litt greit at en blogger kjenner seg igjen når den kommer inne på bloggen og da :)))

Driver med litt nedtelling til ferien som begynner til helgen :) 
Jippiiiiii !!!!!!!!!!!!!!! 
Da bærer det mot Danmark med eldste sønn, svigerdatter, to frøkener på 2 og 5 1/2 år og selvfølgelig min kjære mann :) Er en del år siden vi var i Danmark, så vi gleder oss masse til å oppleve danskenes herlige gjestfrihet igjen og bakeren på hjørnet med nybakte rundstykker, fine sandstrender og forhåpentligvis masse sol... 

O' Lykke !!!

Ønsker dere en riktig fin mandag  i solskinn eller regn !!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ