torsdag 7. juli 2011

Endelig ferdig

Så ble endelig vitrineskapet mitt ferdig malt og stæsjet  før jeg tar ferie :)

Stæsjen kommer nok til å bli flyttet på frem og tilbake da jeg ikke alltid vet hvor jeg skal ha ting stående :)
Noen ganger er jeg bare helt håpløs... 

Har dere det sånn også ??




Jeg har noen små detaljer som gjenstår da jeg har fått en ide` som må prøves :))

Men det blir nok ikke før etter ferien en gang :)






Her ser dere en hylle montert bak i skapet fra INDISKA, en recipes kasse fra SPARKJØP, glassklokke og et skilt med knekkebrød oppskrift  fra KREMMERHUSET.








Har hengt opp litt diverse som dere ser, da jeg har fjernet en av hyllene i skapet... Tror jeg skal ta vare på den bare sånn i tilfelle jeg får en lys ide om noe :))) 

Man vet jo aldri...!!


På midterste hylle ser dere deler av middag og kaffeservicet mitt som er 26 år gammelt i år !! 
Det er hvitt med gullkant (skulle vært sølv da jeg ikke er noe stor fan av gult gull)






Det var det :)





2 kommentarer:

Takk for at du tittet innom ღ