lørdag 11. juni 2011

MITT FØRSTE PALLEBORD

Da er mitt første pallebord ferdig og den heldige eier er min datter Kamilla (19 år)
Hun flyttet i ny leilighet den 31. mai 

Den siste tiden hun bodde hjemme, satt vi med pc på hvert vårt fang, og pratet og surfet på nettet.
Jeg kom over en blogg (husker ikke hvem sin) å så pallebord i mange farger og varianter.
Da jeg viste disse bildene til Kamilla bare fnyste hun...

Jeg skal få tak i paller og lage meg et bord, sa jeg, og hun bare gløttet på meg med et oppgitt blikk :)

Dagene gikk, og plutselig sier hun kjappt:" Jeg og vil ha et sånt pallebord, så du må lage et til meg..."

Jeg vil ha et sånt når vi flytter i leiligheten og det skal være sort og så vil jeg ha glassplate på !!

OK... Da får jeg lage et til deg da, hvis jeg bare får tak i paller... 

Å det gjorde jeg, så her er resultatetmitt første pallebord :)))
















Neste pallebord er til meg selv, å det skal være hvitt  og to paller oppå en annen...
Jeg liker ikke å måttte bøye meg ned for å få fatt i kaffikoppen :)))

Ha en fortsatt fin lørdags kveld !!

KLEM



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ